Συχνές Ερωτήσεις

Αναζητάτε την απάντηση σε μία συγκεκριμένη ερώτηση; 


Η ενότητα Συχνές ερωτήσεις δημιουργήθηκε για να απαντήσει στις ερωτήσεις σας σχετικά με την ασφάλιση του αυτοκινήτου σας. Εάν δεν βρείτε απάντηση στην ερώτησή σας, επικοινωνήστε μαζί μας καλώντας στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο) 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα και εμείς θα σας απαντήσουμε άμεσα.


Γενικές Ερωτήσεις



Ερωτήσεις για τη διαδικασία ασφάλισης

  •  Πώς θα παραλάβω το ασφαλιστήριο μετά την ολοκλήρωση της online ασφάλισης αυτοκινήτου;

    Εφόσον ολοκληρώσετε την online διαδικασία ασφάλισης του αυτοκινήτου σας, θα παραλάβετε άμεσα στην ηλεκτρονική σας διεύθυνση οδηγίες για την πρόσβασή σας στην εφαρμογή MyAXA.

    Με την εφαρμογή MyAXA μπορείτε να διαχειρίζεστε όλα τα έγγραφα που αφορούν το ασφαλιστήριό σας ηλεκτρονικά, όπου και αν βρίσκεστε, όποτε το επιθυμείτε, με ασφάλεια, χωρίς περιττές εκτυπώσεις.


  •  Εάν χρειαστώ βοήθεια κατά τη διαδικασία online διαδικασία ασφάλισης Alpha Safe Auto που μπορώ να απευθυνθώ;

    Το www.alpha.gr/safeauto έχει σχεδιαστεί με τρόπο που να σας βοηθά να βρίσκετε εύκολα και γρήγορα κάθε πληροφορία που χρειάζεστε για την ασφάλιση του αυτοκινήτου σας, ενώ η διαδικασία της online ασφάλισης διαρκεί μόνο 5’ λεπτά, ακολουθώντας τέσσερα βασικά βήματα.

    Εάν παρόλα αυτά χρειαστείτε οποιαδήποτε βοήθεια, καλώντας στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο), όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, θα έχετε την καλύτερη υποστήριξη από εξειδικευμένο προσωπικό.

  •  Πώς μπορώ να βρω την τρέχουσα εμπορική αξία του αυτοκινήτου μου;

    Η τρέχουσα εμπορική αξία του αυτοκινήτου σας είναι η αξία στην οποία μπορείτε να αγοράσετε ένα αυτοκίνητο αντίστοιχο με το δικό σας (μάρκα, μοντέλο, κυβισμός, έτος κατασκευής, χιλιόμετρα, ζημίες που πιθανόν να έχει κ.λπ.). Για να βρείτε την τρέχουσα εμπορική αξία του αυτοκινήτου σας μπορείτε:

    • να επισκεφθείτε ιστότοπους αγοράς και πωλήσεως αυτοκινήτων, εντοπίζοντας αυτοκίνητα παρόμοια με το δικό σας ή
    • να επισκεφθείτε ιστότοπους που διαθέτουν πληροφόρηση σχετικά με τις τιμές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ή
    • να αγοράσετε έντυπο περιοδικό με θέμα το αυτοκίνητο όπου και εμφανίζονται τιμές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.

    Αν παρόλα αυτά δεν είναι εφικτό να διαπιστωθεί η αξία του αυτοκινήτου σας οι Ειδικοί μας είναι πρόθυμοι να σας εξυπηρετήσουν, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο).

  •  Πώς θα εξυπηρετηθώ εάν χρειαστώ κάτι μετά την απόκτηση του ασφαλιστηρίου;

    Για οποιοδήποτε ερώτημα ή αίτημά σας σχετικά με το ασφαλιστήριό σας, καλέστε στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) είτε στο 210 7268 000 (από κινητό ή σταθερό τηλέφωνο), όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, για να μιλήσετε με τους Ειδικούς μας.

    Εναλλακτικά, εάν επιθυμείτε να τροποποιήσετε στοιχεία του ασφαλιστηρίου σας, μπορείτε με απλό και γρήγορο τρόπο να μας στείλετε το αίτημά σας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας μετατροπής και εμείς θα φροντίσουμε το γρηγορότερο για την υλοποίησή του.

  •  Τι χρειάζεται να κάνω για να αλλάξω τα στοιχεία του ασφαλιστηρίου μου;

    Εάν επιθυμείτε να τροποποιήσετε στοιχεία του ασφαλιστηρίου σας, μπορείτε με απλό και γρήγορο τρόπο να μας στείλετε το αίτημά σας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας μετατροπής και εμείς θα φροντίσουμε το γρηγορότερο για την υλοποίησή του.

    Οι Ειδικοί μας είναι πρόθυμοι να σας εξυπηρετήσουν 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα καλώντας στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο).

  •  Άλλαξα αυτοκίνητο. Πώς μπορώ να μεταφέρω την υπάρχουσα ασφαλιστική κάλυψη στο νέο αυτοκίνητο;

    Για να μεταφέρετε την ασφαλιστική κάλυψη από το προηγούμενο αυτοκίνητο στο νέο σας αυτοκίνητο, μπορείτε με απλό και γρήγορο τρόπο να μας στείλετε το αίτημά σας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας μετατροπής και εμείς θα φροντίσουμε το γρηγορότερο για την υλοποίησή του. Επιπλέον θα πρέπει να επισυνάψετε:

    • την άδεια κυκλοφορίας του νέου αυτοκινήτου,
    • το τιμολόγιο αγοράς του νέου αυτοκινήτου.

    Η μεταφορά της ασφαλιστικής καλύψεως θα γίνει με έκδοση Πρόσθετης Πράξεως την οποία θα σας αποστείλουμε μέσω ταχυδρομείου.

    Οι Ειδικοί μας είναι πρόθυμοι να σας εξυπηρετήσουν 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο).

  •  Πώς μπορώ να ακυρώσω το ασφαλιστήριό μου;

    Εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε την ασφαλιστική κάλυψη του αυτοκινήτου σας πριν τη λήξη της, θα χρειαστεί να μας αποστείλετε ταχυδρομικώς:

    • το ασφαλιστήριο,
    • υπογεγραμμένη επιστολή σας με το αίτημα για ακύρωση του ασφαλιστηρίου, αναφέροντας την ημερομηνία και το λόγο ακυρώσεως (π.χ. πώληση ή μη αποδοχή).

    Σε περίπτωση ακύρωσης, σας επιστρέφονται τα μη δεδουλευμένα ασφάλιστρα μέσω καταθέσεως στον προσωπικό τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.

    Κατ’εξαίρεσιν, τα πακέτα “Regular” & “Value” δε μπορούν να διακοπούν πριν τη λήξη τους, πλην των παρακάτω περιπτώσεων :

    • Πώληση
    • Ολική κλοπή
    • Ολική καταστροφή
    • Απόσυρση οχήματος

     

  •  Πώς θα ανανεώσω το ασφαλιστήριό μου;

    Ένα μήνα πριν τη λήξη του ασφαλιστηρίου σας θα σας αποσταλεί η επιστολή "Εξόφληση Ασφαλίστρων". Μετά την εξόφληση των ολικών οφειλομένων ασφαλίστρων θα σας αποσταλεί και το ασφαλιστήριο για τη νέα περίοδο ασφαλιστικής καλύψεως".

  •  Τι πρέπει να κάνω για να προσθέσω και δεύτερο οδηγό στο ασφαλιστήριο του αυτοκινήτου μου;

    Εάν επιθυμείτε να προσθέσετε και δεύτερο οδηγό στο ασφαλιστήριό σας, μπορείτε με απλό και γρήγορο τρόπο να μας στείλετε το αίτημά σας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας μετατροπής και εμείς θα φροντίσουμε το γρηγορότερο για την υλοποίησή του. Επιπλέον, θα πρέπει να μας επισυνάψετε μαζί με το αίτημά σας την άδεια οδηγήσεως του δεύτερου οδηγού.

    Οι Ειδικοί μας είναι πρόθυμοι να σας εξυπηρετήσουν 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο).

  •  Σε περίπτωση ολικής κλοπής του αυτοκινήτου μου, τι πρέπει να κάνω;

    • Δηλώνετε την κλοπή στο αρμόδιο Αστυνομικό Τμήμα της περιοχής, λαμβάνοντας βεβαίωση για τη δήλωσή σας και υποβάλετε σχετική μήνυση.
    • Κάνετε αναγγελία της κλοπής στην ΑΧΑ Ασφαλιστική καλώντας στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο), 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.
    • Προσκομίζετε στην ΑΧΑ Ασφαλιστική, μετά το πέρας των 30 ημερών, βεβαίωση ότι η μήνυση εκκρεμεί ακόμη και ότι το ασφαλισμένο όχημά σας δεν έχει βρεθεί, ώστε να ενεργοποιηθεί η διαδικασία αποζημιώσεώς σας.

  •  Τι πρέπει να κάνω αν χρειασθώ οδική βοήθεια;

    Εάν χρειαστείτε οδική βοήθεια, καλέστε δωρεάν στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο), 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.

  •  Εάν θέλω να ταξιδέψω με το αυτοκίνητό μου σε χώρες εκτός Ελλάδος, τι δικαιολογητικά απαιτούνται;

    Για να ταξιδέψετε στο εξωτερικό χρειάζεστε την Πράσινη κάρτα.
    Μπορείτε να μας αποστείλετε το αίτημά σας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας αιτήματος και εμείς θα φροντίσουμε το γρηγορότερο για την υλοποίησή του.

    Επίσης, μπορείτε να καλείτε στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από κινητό ή σταθερό τηλέφωνο), 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, για να ζητήσετε την έκδοση της κάρτας και εμείς θα σας την χορηγήσουμε για τις καλύψεις αστικής ευθύνης ( Σωματικές βλάβες και Υλικές ζημίες τρίτων).

  •  Ποιο είναι το δίκτυο συνεργατών της INTERPARTNER ASSISTANCE και ποιες περιοχές καλύπτει;

    Επισκεφτείτε την ιστοσελίδα http://www.inter-partner.gr/roadside_network.htm, για να ενημερωθείτε για το δίκτυο συνεργατών της INTERPARTNER ASSISTANCE.

  •  Έχω ρυμουλκούμενο όχημα. Πώς μπορώ να το ασφαλίσω;

    Εάν επιθυμείτε να προσθέσετε την κάλυψη του ρυμουλκούμενου οχήματος στο ασφαλιστήριό σας, μπορείτε με απλό και γρήγορο τρόπο να μας αποστείλετε το αίτημά σας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας αιτήματος και εμείς θα φροντίσουμε το γρηγορότερο για την υλοποίησή του.



Ερωτήσεις για ατύχημα / ζημία

  •  Τι είναι ο Φιλικός Διακανονισμός Ζημιών και ποιες ασφαλιστικές εταιρίες συμμετέχουν στο Σύστημα του Φιλικού Διακανονισμού;

    Ο Φιλικός Διακανονισμός είναι ένα σύστημα για εύκολη και άμεση αποζημίωση όπου σε περίπτωση ατυχήματος ο αναίτιος ή ο κατά 50% συνυπαίτιος έχει το δικαίωµα να ζητήσει να αποζηµιωθεί από τη δική του ασφαλιστική εταιρία.

    Τα δύο εμπλεκόμενα μέρη συμπληρώνουν το έντυπο του Φιλικού Διακανονισμού προσκομίζοντάς το στην ασφαλιστική τους εταιρία.

    Προϋποθέσεις για την ένταξη μιας ζημίας στο Σύστημα Φιλικού Διακανονισμού είναι:

    • τα δύο αυτοκίνητα να είναι ασφαλισµένα σε εταιρίες που συμμετέχουν στο Σύστημα Φιλικού Διακανονισμού Ζημιών,
    • το ύψος της αποζημιώσεως για υλικές ζημίες να μην ξεπερνάει το ποσό των Ευρώ 6.500,
    • το ύψος της αποζημιώσεως για σωματικές βλάβες να μην ξεπερνάει το ποσό των Ευρώ 30.000 συνολικά και το ποσό των Ευρώ 12.000 ανά άτομο.

     

  •  Τι χρειάζεται να κάνω σε περίπτωση ατυχήματος με το αυτοκίνητό μου;

    • Ειδοποιείτε την αρμόδια Αστυνομική Αρχή.
    • Kαλέστε δωρεάν στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο), 24 ώρες το 24ωρο 7 ημέρες την εβδομάδα και ο ειδικός συνεργάτης μας θα έρθει στον τόπο του ατυχήματος για να συμπληρώσετε τα απαιτούμενα έγγραφα για την έναρξη της διαδικασίας αποζημιώσεως.

    Στην περίπτωση που δεν καλέσετε από τον τόπο του ατυχήματος θα πρέπει να μας ενημερώσετε, καλώντας στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο) εντός οκτώ εργάσιμων ημερών και ειδικός συνεργάτης μας θα σας επισκεφθεί στον τόπο που θα ορίσετε (κατοικία – εργασία – συνεργείο) προκειμένου να συμπληρωθούν τα απαιτούμενα έγγραφα και να ξεκινήσει η διαδικασία της αποζημιώσεως.

  •  Σε περίπτωση ατυχήματος που προκλήθηκε από ανασφάλιστο όχημα, αποζημιώνομαι; Εάν ναι, πώς;

    Αποζημιώνεστε απευθείας από την ΑΧΑ Ασφαλιστική. Το ανώτατο ποσό αποζημιώσεως για υλικές ζημίες του αυτοκινήτου ανέρχεται σε Ευρώ 100.000.

    Για να ενεργοποιηθεί η διαδικασία αποζημιώσεως θα πρέπει:

    • το ατύχημα να έχει συμβεί εντός της ελληνικής επικράτειας,
    • να αποδεικνύεται ο χαρακτηρισμός του ανασφάλιστου αυτοκινήτου από επίσημο δημόσιο έγγραφο (απόσπασμα δελτίων συμβάντων τροχαίας),
    • η ευθύνη για το ατύχημα να βαρύνει αποκλειστικά τον οδηγό του ανασφάλιστου αυτοκινήτου.




Ερωτήσεις για τα προγράμματα ασφάλισης

  •  Γιατί να επιλέξω το πακέτο Alpha Safe Auto Value και όχι το πακέτο Alpha Safe Auto Regular;

    Το πακέτο ασφάλισης αυτοκινήτου Alpha Safe Auto Value, όπως και το πακέτο Alpha Safe Auto Regular, συνδυάζει τις απαραίτητες εκ του νόμου καλύψεις αστικής ευθύνης για σωματικές βλάβες και υλικές ζημίες με τις καλύψεις της φροντίδας ατυχήματος, φροντίδας ατυχήματος με ρυμούλκηση και υλικών ζημιών από ανασφάλιστο όχημα.

    Εάν όμως επιθυμείτε επιπλέον προστασία για το αυτοκίνητό σας, το πακέτο Alpha Safe Auto Value σας καλύπτει και για τους κινδύνους ολικής κλοπής, θραύσης κρυστάλλων, πυρκαγιάς (συμπεριλαμβανομένης και της πυρκαγιάς από τρομοκρατικές ενέργειες και πολιτικές ταραχές) και ζημιών από φυσικά φαινόμενα ενώ προσφέρει και κάλυψη οδικής βοήθειας.




  •  Τι επιπλέον μου προσφέρει το πακέτο Alpha Safe Auto Plus;

    Το πακέτο ασφάλισης αυτοκινήτου Alpha Safe Auto Plus είναι το πληρέστερο πακέτο ασφάλισης που προσφέρεται από το Alpha Safe Auto. Περιλαμβάνει τις καλύψεις του πακέτου Alpha Safe Auto Value με προαιρετική την κάλυψη οδικής βοήθειας και επιπλέον κάλυψη μερικής κλοπής, ζημιές από όλα τα φυσικά φαινόμενα, ζημιές από κακόβουλες ενέργειες, προσωπικό ατύχημα οδηγού, αστική ευθύνη από πυρκαγιά, προστασίας παλαιότητας ανταλλακτικών και αυτοκίνητο αντικατάστασης. Επιπλέον στο πρόγραμμα Alpha Safe Auto Plus μπορείτε να προσθέσετε τις καλύψεις κλοπής συστημάτων ήχου και πλοήγησης και νομικής προστασίας ενώ σε συμβεβλημένα συνεργεία σε περίπτωση ζημιάς υπάρχει η δυνατότητα παροχής αυτοκινήτου αντικατάστασης.

  •  Ποιά η διαφορά της καλύψεως Φροντίδα ατυχήματος με ρυμούλκηση από την κάλυψη Οδική βοήθεια;

    Η κάλυψη Φροντίδα ατυχήματος με ρυμούλκηση προσφέρει μεταφορά του αυτοκινήτου σας σε περίπτωση που ακινητοποιηθεί εξαιτίας ατυχήματος. Η Οδική βοήθεια καλύπτει τη ρυμούλκηση του αυτοκινήτου σας σε περίπτωση που ακινητοποιηθεί εξαιτίας μηχανικής βλάβης, ελλείψεως καυσίμων ή ζημίας στα ελαστικά του.

  •  Ποιές κατηγορίες αυτοκινήτων μπορούν να ασφαλιστούν με το Πρόγραμμα Alpha Safe Auto;

    Το Πρόγραμμα Alpha Safe Auto διατίθεται για ασφαλιστική κάλυψη:

    • αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσεως επιβατικών,
    • αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσεως επιβατικών με ρυμουλκό δύο τροχών (για τις δίτροχες μπαγκαζιέρες).
    • αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσεως επιβατικών με ρυμουλκό τεσσάρων τροχών

     



Ερωτήσεις για την πληρωμή



Πρόγραμμα "Οδηγώ λίγο - Πληρώνω λίγο"



Υπηρεσία ψηφιακού πελάτη



  • 801 111 222 333Από σταθερό τηλέφωνο 210 7268 000Από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο
  •  24ώρες το 24ωρο,7ημέρες την εβδομάδα
 

  • Αστική ευθύνη - σωματικές βλάβες ανά θύμα
  • Αστική ευθύνη - υλικές ζημιές ανά ατύχημα
  • Φροντίδα ατυχήματος
  • Φροντίδα ατυχήματος με ρυμούλκηση
  • Υλικές ζημιές από ανασφάλιστο όχημα