Συχνές Ερωτήσεις

Αναζητάτε την απάντηση σε μία συγκεκριμένη ερώτηση; 

Η ενότητα αυτή δημιουργήθηκε για να απαντήσει στις ερωτήσεις σας σχετικά με την ασφάλιση του αυτοκινήτου σας. Εάν δεν βρείτε απάντηση στην ερώτησή σας, επικοινωνήστε μαζί μας καλώντας στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο) 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.


Γενικές Ερωτήσεις

  •  Ποιές υποχρεώσεις απορρέουν από τη νομοθεσία (άρθρο 169, Ν/4261) που αφορά στην ασφάλιση του αυτοκινήτου;

    • Η ασφαλιστική σας κάλυψη ενεργοποιείται από την στιγμή που θα  καταβάλετε το ολικό οφειλόμενο ασφάλιστρο και όχι νωρίτερα. 
    • Σε περίπτωση ελέγχου από όργανα, που είναι αρμόδια για την επιβολή των κυρώσεων μπορείτε να επιδεικνύετε το ασφαλιστήριό σας το οποίο θα σας αποσταλεί αφού καταβάλετε τα ολικά ασφάλιστρα.
    • Για το διάστημα που μεσολαβεί από την ημερομηνία πληρωμής των ασφαλίστρων μέχρι τη παραλαβή του ασφαλιστηρίου σας μπορείτε να επιδεικνύετε την επιβεβαίωση πληρωμής μαζί με την βεβαίωση ασφάλισης που λαμβάνετε αφού ολοκληρώσετε τη διαδικασία πληρωμής. 
    • Καταργείται  η  αυτόματη ανανέωση της ασφάλισης αυτοκινήτου. Ανανέωση του ασφαλιστηρίου πραγματοποιείται εφόσον καταβάλετε εμπρόθεσμα  τα ασφάλιστρα της επόμενης ασφαλιστικής περιόδου, το αργότερο έως την λήξη της ισχύουσας περιόδου κάλυψης.
    • Αναγνωρίζεται θεσμικά η ηλεκτρονική επικοινωνία με τον ασφαλισμένο και δικαιούχο αποζημίωσης σε όλες τις διαδικασίες (π.χ. σύναψη ασφάλισης, διακανονισμό ζημιών κ.λπ.).

  •  Γιατί να επιλέξω ένα από τα πακέτα του Alpha Safe Auto για την ασφάλιση του αυτοκινήτου μου;

    Αποκτώντας ασφαλιστήριο αυτοκινήτου Alpha Safe Auto απολαμβάνετε:

    • Ποιοτική προστασία για εσάς και το αυτοκίνητό σας.
    • Φιλική εξυπηρέτηση.
    • Επαγγελματική αντιμετώπιση σε κάθε σας αίτημα σχετικά με την κάλυψή σας.
    • Γρήγορη και δίκαιη αποζημίωση.
    Ταυτόχρονα, αν είστε πελάτης της Alpha Bank, επωφελείστε πληρώνοντας ακόμα λιγότερα αφού μπορείτε να επιλέξετε να εξαργυρώσετε τους Bonus πόντους σας! 

    Και όλα αυτά μέσω της απλής και άμεσης online διαδικασίας που σας προσφέρει και εγγυάται ο Όμιλος Alpha Bank σε συνεργασία με την ΑΧΑ Ασφαλιστική.

  •  Από πού μπορώ να αγοράσω τα πακέτα ασφάλισης αυτοκινήτου Alpha Safe Auto;

    Μπορείτε να αποκτήσετε τα πακέτα ασφάλισης αυτοκινήτου Alpha Safe Auto 

    • Online, άμεσα και απλά σε τέσσερα βήματα.
    • Στο δίκτυο καταστημάτων της Alpha Bank.

     

  •  Ποια είναι η ασφαλιστική εταιρεία που μου προσφέρει την ασφαλιστική κάλυψη;

    Η κάλυψη σας προσφέρεται από την ΑΧΑ Ασφαλιστική Α.Ε, η οποία αποτελεί μέλος του Ομίλου ΑΧΑ, ενός από τους μεγαλύτερους ασφαλιστικούς οργανισμούς παγκοσμίως με παρουσία σε 61 χώρες, 101 εκατομμύρια Πελάτες και πάνω από Ευρώ 86 δισ. έσοδα.

    Η ΑΧΑ Ασφαλιστική διαθέτει ένα μεγάλο εύρος προϊόντων που καλύπτουν κάθε ξεχωριστή ατομική ή ομαδική ασφαλιστική ανάγκη, προσφέρει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και διατηρεί μακροχρόνια αποκλειστική συνεργασία με τον Όμιλο Alpha Bank

  •  Αποκτώ άμεση κάλυψη ολοκληρώνοντας τη διαδικασία online ασφάλισης αυτοκινήτου Alpha Safe Auto;

    Η ασφαλιστική σας κάλυψη ενεργοποιείται άμεσα με την καταβολή του ολικού οφειλομένου ασφαλίστρου και ισχύει για όσο χρόνο ορίζεται στο ασφαλιστήριο.

  •  

    Πώς λειτουργεί η απαλλαγή στο ασφαλιστήριό μου;

    Σε περίπτωση ζημιάς, η απαλλαγή είναι το ποσό το οποίο επιβαρύνει εσάς και δεν καταβάλλεται από την ασφαλιστική εταιρία. Εάν το ποσό της ζημιάς υπερβαίνει το ποσό της απαλλαγής, σας καταβάλλεται η διαφορά τους.

  •  Γιατί πρέπει να δηλώσω ότι το ασφαλισμένο αυτοκίνητό μου θα το οδηγεί και νεαρός οδηγός (κάτω των 23 ετών) ή νέος οδηγός (με κατοχή διπλώματος οδηγήσεως λιγότερο από δύο έτη);

    Σύμφωνα με μελέτες αναλύσεως των ζημιών κλάδου αυτοκινήτου, αποδεικνύεται ότι οι οδηγοί ηλικίας κάτω των 23 ετών ή/και οδηγοί κάτοχοι διπλώματος άδειας οδηγήσεως για λιγότερο από δύο έτη προκαλούν περισσότερα και σοβαρότερα ατυχήματα σε σχέση με τους περισσότερο έμπειρους οδηγούς. Για τον λόγο αυτόν είστε υποχρεωμένοι να μας ενημερώσετε σε περίπτωση που το αυτοκίνητό σας οδηγείται από άλλο οδηγό με τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, καθώς επηρεάζεται το ασφάλιστρό σας.



Ερωτήσεις για τη διαδικασία ασφάλισης

  •  Πώς θα παραλάβω το ασφαλιστήριο μετά την ολοκλήρωση της online ασφάλισης αυτοκινήτου;

    Εφόσον ολοκληρώσετε την online διαδικασία ασφάλισης του αυτοκινήτου σας, θα παραλάβετε άμεσα στην ηλεκτρονική σας διεύθυνση οδηγίες για την πρόσβασή σας στην εφαρμογή MyAXA.

    Με την εφαρμογή MyAXA μπορείτε να διαχειρίζεστε όλα τα έγγραφα που αφορούν το ασφαλιστήριό σας ηλεκτρονικά, όπου και αν βρίσκεστε, όποτε το επιθυμείτε, με ασφάλεια, χωρίς περιττές εκτυπώσεις.


  •  Εάν χρειαστώ βοήθεια κατά τη διαδικασία online διαδικασία ασφάλισης Alpha Safe Auto που μπορώ να απευθυνθώ;

    Το www.alphasafeauto.gr έχει σχεδιαστεί με τρόπο που να σας βοηθά να βρίσκετε εύκολα και γρήγορα κάθε πληροφορία που χρειάζεστε για την ασφάλιση του αυτοκινήτου σας, ενώ η διαδικασία της online ασφάλισης διαρκεί μόνο 5’ λεπτά, ακολουθώντας τέσσερα βασικά βήματα.

    Εάν παρόλα αυτά χρειαστείτε οποιαδήποτε βοήθεια, καλώντας στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο), όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, θα έχετε την καλύτερη υποστήριξη από εξειδικευμένο προσωπικό.

  •  Πώς μπορώ να βρω την τρέχουσα εμπορική αξία του αυτοκινήτου μου;

    Η τρέχουσα εμπορική αξία του αυτοκινήτου σας είναι η αξία στην οποία μπορείτε να αγοράσετε ένα αυτοκίνητο αντίστοιχο με το δικό σας (μάρκα, μοντέλο, κυβισμός, έτος κατασκευής, χιλιόμετρα, ζημίες που πιθανόν να έχει κ.λπ.). Για να βρείτε την τρέχουσα εμπορική αξία του αυτοκινήτου σας μπορείτε:

    • να επισκεφθείτε ιστότοπους αγοράς και πωλήσεως αυτοκινήτων, εντοπίζοντας αυτοκίνητα παρόμοια με το δικό σας ή
    • να επισκεφθείτε ιστότοπους που διαθέτουν πληροφόρηση σχετικά με τις τιμές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ή
    • να αγοράσετε έντυπο περιοδικό με θέμα το αυτοκίνητο όπου και εμφανίζονται τιμές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.

    Αν παρόλα αυτά δεν είναι εφικτό να διαπιστωθεί η αξία του αυτοκινήτου σας οι Ειδικοί μας είναι πρόθυμοι να σας εξυπηρετήσουν, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο).

  •  Πώς θα εξυπηρετηθώ εάν χρειαστώ κάτι μετά την απόκτηση του ασφαλιστηρίου;

    Για οποιοδήποτε ερώτημα ή αίτημά σας σχετικά με το ασφαλιστήριό σας, καλέστε στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) είτε στο 210 7268 000 (από κινητό ή σταθερό τηλέφωνο), όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, για να μιλήσετε με τους Ειδικούς μας.

    Εναλλακτικά, εάν επιθυμείτε να τροποποιήσετε στοιχεία του ασφαλιστηρίου σας, μπορείτε με απλό και γρήγορο τρόπο να μας στείλετε το αίτημά σας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας μετατροπής και εμείς θα φροντίσουμε το γρηγορότερο για την υλοποίησή του.

  •  Τι χρειάζεται να κάνω για να αλλάξω τα στοιχεία του ασφαλιστηρίου μου;

    Εάν επιθυμείτε να τροποποιήσετε στοιχεία του ασφαλιστηρίου σας, μπορείτε με απλό και γρήγορο τρόπο να μας στείλετε το αίτημά σας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας μετατροπής και εμείς θα φροντίσουμε το γρηγορότερο για την υλοποίησή του.

    Οι Ειδικοί μας είναι πρόθυμοι να σας εξυπηρετήσουν 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα καλώντας στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο).

  •  Άλλαξα αυτοκίνητο. Πώς μπορώ να μεταφέρω την υπάρχουσα ασφαλιστική κάλυψη στο νέο αυτοκίνητο;

    Για να μεταφέρετε την ασφαλιστική κάλυψη από το προηγούμενο αυτοκίνητο στο νέο σας αυτοκίνητο, μπορείτε με απλό και γρήγορο τρόπο να μας στείλετε το αίτημά σας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας μετατροπής και εμείς θα φροντίσουμε το γρηγορότερο για την υλοποίησή του. Επιπλέον θα πρέπει να επισυνάψετε:

    • την άδεια κυκλοφορίας του νέου αυτοκινήτου,
    • το τιμολόγιο αγοράς του νέου αυτοκινήτου.

    Η μεταφορά της ασφαλιστικής καλύψεως θα γίνει με έκδοση Πρόσθετης Πράξεως την οποία θα σας αποστείλουμε μέσω ταχυδρομείου.

    Οι Ειδικοί μας είναι πρόθυμοι να σας εξυπηρετήσουν 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο).

  •  Πώς μπορώ να ακυρώσω το ασφαλιστήριό μου;

    Εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε την ασφαλιστική κάλυψη του αυτοκινήτου σας πριν τη λήξη της, θα χρειαστεί να μας αποστείλετε ταχυδρομικώς:

    • το ασφαλιστήριο,
    • υπογεγραμμένη επιστολή σας με το αίτημα για ακύρωση του ασφαλιστηρίου, αναφέροντας την ημερομηνία και το λόγο ακυρώσεως (π.χ. πώληση ή μη αποδοχή).

    Σε περίπτωση ακύρωσης, σας επιστρέφονται τα μη δεδουλευμένα ασφάλιστρα μέσω καταθέσεως στον προσωπικό τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.

    Κατ’εξαίρεσιν, τα πακέτα “Regular” & “Value” δε μπορούν να διακοπούν πριν τη λήξη τους, πλην των παρακάτω περιπτώσεων :

    • Πώληση
    • Ολική κλοπή
    • Ολική καταστροφή
    • Απόσυρση οχήματος

     

  •  Πώς θα ανανεώσω το ασφαλιστήριό μου;

    Ένα μήνα πριν τη λήξη του ασφαλιστηρίου σας θα σας αποσταλεί η επιστολή "Εξόφληση Ασφαλίστρων". Μετά την εξόφληση των ολικών οφειλομένων ασφαλίστρων θα σας αποσταλεί και το ασφαλιστήριο για τη νέα περίοδο ασφαλιστικής καλύψεως".

  •  Τι πρέπει να κάνω για να προσθέσω και δεύτερο οδηγό στο ασφαλιστήριο του αυτοκινήτου μου;

    Εάν επιθυμείτε να προσθέσετε και δεύτερο οδηγό στο ασφαλιστήριό σας, μπορείτε με απλό και γρήγορο τρόπο να μας στείλετε το αίτημά σας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας μετατροπής και εμείς θα φροντίσουμε το γρηγορότερο για την υλοποίησή του. Επιπλέον, θα πρέπει να μας επισυνάψετε μαζί με το αίτημά σας την άδεια οδηγήσεως του δεύτερου οδηγού.

    Οι Ειδικοί μας είναι πρόθυμοι να σας εξυπηρετήσουν 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο).

  •  Σε περίπτωση ολικής κλοπής του αυτοκινήτου μου, τι πρέπει να κάνω;

    • Δηλώνετε την κλοπή στο αρμόδιο Αστυνομικό Τμήμα της περιοχής, λαμβάνοντας βεβαίωση για τη δήλωσή σας και υποβάλετε σχετική μήνυση.
    • Κάνετε αναγγελία της κλοπής στην ΑΧΑ Ασφαλιστική καλώντας στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο), 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.
    • Προσκομίζετε στην ΑΧΑ Ασφαλιστική, μετά το πέρας των 30 ημερών, βεβαίωση ότι η μήνυση εκκρεμεί ακόμη και ότι το ασφαλισμένο όχημά σας δεν έχει βρεθεί, ώστε να ενεργοποιηθεί η διαδικασία αποζημιώσεώς σας.

  •  Τι πρέπει να κάνω αν χρειασθώ οδική βοήθεια σε περίπτωση βλάβης;

    Εάν χρειαστείτε οδική βοήθεια, καλέστε δωρεάν στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο), 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.

  •  Εάν θέλω να ταξιδέψω με το αυτοκίνητό μου σε χώρες εκτός Ελλάδος, τι δικαιολογητικά απαιτούνται;

    Για να ταξιδέψετε στο εξωτερικό χρειάζεστε την Πράσινη κάρτα.
    Μπορείτε να μας αποστείλετε το αίτημά σας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας αιτήματος και εμείς θα φροντίσουμε το γρηγορότερο για την υλοποίησή του.

    Επίσης, μπορείτε να καλείτε στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από κινητό ή σταθερό τηλέφωνο), 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, για να ζητήσετε την έκδοση της κάρτας και εμείς θα σας την χορηγήσουμε για τις καλύψεις αστικής ευθύνης ( Σωματικές βλάβες και Υλικές ζημίες τρίτων).

  •  Ποιο είναι το δίκτυο συνεργατών της INTERPARTNER ASSISTANCE και ποιες περιοχές καλύπτει;

    Επισκεφτείτε την ιστοσελίδα http://www.inter-partner.gr/roadside_network.htm, για να ενημερωθείτε για το δίκτυο συνεργατών της INTERPARTNER ASSISTANCE.

  •  Έχω ρυμουλκούμενο όχημα. Πώς μπορώ να το ασφαλίσω;

    Εάν επιθυμείτε να προσθέσετε την κάλυψη του ρυμουλκούμενου οχήματος στο ασφαλιστήριό σας, μπορείτε με απλό και γρήγορο τρόπο να μας αποστείλετε το αίτημά σας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας αιτήματος και εμείς θα φροντίσουμε το γρηγορότερο για την υλοποίησή του.



Ερωτήσεις για ατύχημα / ζημία

  •  Τι είναι ο Φιλικός Διακανονισμός Ζημιών και ποιες ασφαλιστικές εταιρίες συμμετέχουν στο Σύστημα του Φιλικού Διακανονισμού;

    Ο Φιλικός Διακανονισμός είναι ένα σύστημα για εύκολη και άμεση αποζημίωση όπου σε περίπτωση ατυχήματος ο αναίτιος ή ο κατά 50% συνυπαίτιος έχει το δικαίωµα να ζητήσει να αποζηµιωθεί από τη δική του ασφαλιστική εταιρία.

    Τα δύο εμπλεκόμενα μέρη συμπληρώνουν το έντυπο του Φιλικού Διακανονισμού προσκομίζοντάς το στην ασφαλιστική τους εταιρία.

    Προϋποθέσεις για την ένταξη μιας ζημίας στο Σύστημα Φιλικού Διακανονισμού είναι:

    • τα δύο αυτοκίνητα να είναι ασφαλισµένα σε εταιρίες που συμμετέχουν στο Σύστημα Φιλικού Διακανονισμού Ζημιών,
    • το ύψος της αποζημιώσεως για υλικές ζημίες να μην ξεπερνάει το ποσό των Ευρώ 6.500,
    • το ύψος της αποζημιώσεως για σωματικές βλάβες να μην ξεπερνάει το ποσό των Ευρώ 30.000 συνολικά και το ποσό των Ευρώ 12.000 ανά άτομο.

     

  •  Τι χρειάζεται να κάνω σε περίπτωση ατυχήματος με το αυτοκίνητό μου;

    • Ειδοποιείτε την αρμόδια Αστυνομική Αρχή.
    • Kαλέστε δωρεάν στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο), 24 ώρες το 24ωρο 7 ημέρες την εβδομάδα και ο ειδικός συνεργάτης μας θα έρθει στον τόπο του ατυχήματος για να συμπληρώσετε τα απαιτούμενα έγγραφα για την έναρξη της διαδικασίας αποζημιώσεως.

    Στην περίπτωση που δεν καλέσετε από τον τόπο του ατυχήματος θα πρέπει να μας ενημερώσετε, καλώντας στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο) εντός οκτώ εργάσιμων ημερών και ειδικός συνεργάτης μας θα σας επισκεφθεί στον τόπο που θα ορίσετε (κατοικία – εργασία – συνεργείο) προκειμένου να συμπληρωθούν τα απαιτούμενα έγγραφα και να ξεκινήσει η διαδικασία της αποζημιώσεως.

  •  Σε περίπτωση ατυχήματος που προκλήθηκε από ανασφάλιστο όχημα, αποζημιώνομαι; Εάν ναι, πώς;

    Αποζημιώνεστε απευθείας από την ΑΧΑ Ασφαλιστική. Το ανώτατο ποσό αποζημιώσεως για υλικές ζημίες του αυτοκινήτου ανέρχεται σε Ευρώ 100.000.

    Για να ενεργοποιηθεί η διαδικασία αποζημιώσεως θα πρέπει:

    • το ατύχημα να έχει συμβεί εντός της ελληνικής επικράτειας,
    • να αποδεικνύεται ο χαρακτηρισμός του ανασφάλιστου αυτοκινήτου από επίσημο δημόσιο έγγραφο (απόσπασμα δελτίων συμβάντων τροχαίας),
    • η ευθύνη για το ατύχημα να βαρύνει αποκλειστικά τον οδηγό του ανασφάλιστου αυτοκινήτου.




Ερωτήσεις για τα προγράμματα ασφάλισης



Ερωτήσεις για την πληρωμή



Πρόγραμμα "Οδηγώ λίγο - Πληρώνω λίγο"



Υπηρεσία ψηφιακού πελάτη



Πληροφόρηση Καταναλωτή

  •  Δικαίωμα Εναντίωσης, Δικαίωμα Υπαναχώρησης και πρακτικές οδηγίες για την άσκησή τους. Έναρξη, Διάρκεια και Ανανέωση Ασφαλιστηρίου

    Σύμφωνα με τη νομοθεσία, σε περίπτωση που κατά την παραλαβή του ασφαλιστηρίου διαπιστωθεί παρέκκλιση των στοιχείων του ασφαλιστηρίου από την αίτηση ασφάλισης ο συμβαλλόμενος έχει δικαίωμα εναντίωσης το οποίο μπορεί να ενεργοποιηθεί μέχρι 1 μήνα από την παραλαβή του ασφαλιστηρίου. Επιπλέον σε περίπτωση που δεν παραληφθούν με το ασφαλιστήριο οι Όροι του Ασφαλιστηρίου ή το  Ενημερωτικό  Έντυπο Πληροφοριών ο συμβαλλόμενος έχει το δικαίωμα σε διάστημα 14 ημερών από την παραλαβή του ασφαλιστηρίου να ασκήσει το δικαίωμα εναντίωσης.

    Εκτός από το Δικαίωμα Εναντίωσης στις παραπάνω 2 περιπτώσεις ο συμβαλλόμενος έχει και το Δικαίωμα Υπαναχώρησης από την ασφαλιστική σύμβαση εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα σύναψης της εξ αποστάσεως σύμβασης ασφάλισης ή την ημέρα παραλαβής των συμβατικών όρων της σύμβασης ασφάλισης.

    Για την άσκηση των παραπάνω δικαιωμάτων «Εναντίωσης» και «Υπαναχώρησης» ο συμβαλλόμενος πρέπει να αποστείλει με συστημένη επιστολή συμπληρωμένη την δήλωση «Εναντίωσης» ή «Υπαναχώρησης» στη διεύθυνση του Ασφαλιστή (Μιχαλακοπούλου αρ. 48, ΤΚ 11528 Αθήνα), σύμφωνα με τα υποδείγματα που είναι διαθέσιμα τόσο στον ιστότοπο www.alphasafeauto.gr στην ενότητα «Έντυπα» όσο και στο ασφαλιστήριο το οποίο παραλαμβάνει ταχυδρομικώς μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας ασφάλισης. 

    Με την άσκηση ενός εκ των ανωτέρω δικαιωμάτων η ασφαλιστική σύμβαση θεωρείται ότι ουδέποτε έγινε και κατά συνέπεια δεν επιφέρει κανένα αποτέλεσμα και για τα δύο μέρη. Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις τα καταβληθέντα ασφάλιστρα επιστρέφονται εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή από την Εταιρεία της κοινοποίησης της υπαναχώρησης ή της εναντίωσης και δεν υπάρχει καμία ποινή για τον συμβαλλόμενο. Σε περίπτωση μη άσκησης του «Δικαιώματος Εναντίωσης» ή του «Δικαιώματος Υπαναχώρησης», η ασφαλιστική σύμβαση ισχύει από τον χρόνο σύναψής της.

    Επισημαίνεται ότι η άσκηση των ανωτέρω δικαιωμάτων δεν επιφέρει καμία οικονομική επιβάρυνση για το συμβαλλόμενο.

    Έναρξη, Διάρκεια και Ανανέωση Ασφαλιστηρίου:

    Η ασφάλιση:

    ·       Αρχίζει μετά την καταβολή ολόκληρου του οφειλόμενου ασφάλιστρου από τον πελάτη, πριν από την οποία η Εταιρεία δεν επιτρέπεται να παραδώσει το ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Το οριστικό ασφαλιστήριο συμβόλαιο αποστέλλεται ταχυδρομικώς στη διεύθυνση του πελάτη, η οποία έχει δηλωθεί κατά διαδικασία ασφάλισης.

    ·       Ισχύει για το χρονικό διάστημα που αναγράφεται στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Δεν ανανεώνεται ούτε παρατείνεται αυτόματα.

    ·       Μπορεί να ανανεωθεί μόνο μετά την εμπρόθεσμη καταβολή του ασφαλίστρου της επόμενης ασφαλιστικής περιόδου, δηλαδή το αργότερο έως την λήξη της ισχύουσας ασφαλιστικής σύμβασης, στη βάση προσφοράς ανανέωσης που έχει υποβάλλει η Εταιρεία και την οποία έχει αποδεχτεί ο πελάτης. Η Εταιρεία δεν έχει υποχρέωση να αποστείλει την προσφορά ανανέωσης. Το ίδιο ισχύει και για τις επόμενες ανανεώσεις μετά την πρώτη. 

    Η ελάχιστη διάρκεια ισχύος του ασφαλιστηρίου είναι 6 μήνες επιλέγοντας εξάμηνο τρόπο εξόφλησης των ασφαλίστρων.






  •  

    Δικαίωμα πρόωρης ή μονομερούς λύσης της εξ΄ αποστάσεως ασφαλιστικής σύμβασης. Εξωδικαστική επίλυση διαφορών. Ηλεκτρονική επίλυση διαφορών.





    Η ασφαλιστική σύμβαση μπορεί οποτεδήποτε να ακυρωθεί από την ΑΧΑ Ασφαλιστική ή από τον Συμβαλλόμενο/Λήπτη της ασφάλισης. 

    Συγκεκριμένα:


     Ο Συμβαλλόμενος/Λήπτης της ασφάλισης μπορεί να καταγγείλει την ασφαλιστική σύμβαση οποτεδήποτε, με γραπτή δήλωση που επιδίδεται με απόδειξη στην ΑΧΑ Ασφαλιστική ή σε εξουσιοδοτημένο διαμεσολαβητή. Για την κάλυψη της Αστικής Ευθύνης και για τις λοιπές καλύψεις του ασφαλιστηρίου τα αποτελέσματα της καταγγελίας επέρχονται άμεσα από την ημερομηνία επίδοσής της στην ΑΧΑ Ασφαλιστική.


    ·      Η ΑΧΑ Ασφαλιστική μπορεί, με γραπτή δήλωση, να καταγγείλει την ασφαλιστική σύμβαση μόνο εάν παραβιαστεί αποδεδειγμένα ουσιώδης όρος της. Με τη δήλωση της καταγγελίας, που επιδίδεται με επιστολή ή άλλη απόδειξη, γνωστοποιείται ότι η ασφαλιστική σύμβαση θα λυθεί μέσα σε 30 ημέρες μετά την επίδοση της καταγγελίας εάν δε συμμορφωθεί ο Συμβαλλόμενος/Λήπτης της ασφάλισης με τον ουσιώδη όρο που παραβιάστηκε.

    Η καταγγελία επιδίδεται στη διεύθυνση κατοικίας ή διαμονής που αναγράφεται στο Ασφαλιστήριο. Ως κατοικία ή διαμονή θα θεωρείται η τελευταία διεύθυνση που έχει δηλωθεί στην ΑΧΑ Ασφαλιστική είτε κατά τη σύναψη της εξ αποστάσεως ασφάλισης ή μεταγενέστερα εγγράφως.

    Τα αποτελέσματα της καταγγελίας για το σύνολο των καλύψεων του ασφαλιστηρίου επέρχονται ανεξάρτητα από την άρνησή του Συμβαλλόμενου/Λήπτη της ασφάλισης να την παραλάβει ή την μη ανεύρεσή στις διευθύνσεις κατοικίας ή διαμονής που αναφέρονται παραπάνω ή τη μη προσέλευσή στο Ταχυδρομείο για την παραλαβή της, εκτός αν αποδείξει ο Συμβαλλόμενου/Λήπτης ότι, χωρίς υπαιτιότητά, δεν είχε τη δυνατότητα να λάβει γνώση της καταγγελίας.

    Σε κάθε περίπτωση ακύρωσης, επιστρέφονται τα ασφάλιστρα που αναλογούν στον υπόλοιπο χρόνο της ασφάλισης εφόσον έχουν καταβληθεί.

    Για την εξωδικαστική επίλυση διαφορών του με τον Ασφαλιστή, ο συμβαλλόμενος μπορεί να προσφεύγει στον Συνήγορο του Καταναλωτή, ο οποίος έχει συσταθεί με τον ν. 3297/2004 (http://www.synigoroskatanaloti.gr/), ή σε άλλον φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών, νόμιμα καταχωρισμένο στο Μητρώο της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή και Εποπτείας της Αγοράς, σύμφωνα με το άρθρο 18 της 70330οικ./30.6.2015 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού και Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (Β΄ 1421).

    Για τη δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών μπορείτε να ενημερωθείτε μέσω της  ιστοσελίδας https://webgate.ec.europa.eu/odr, όπου ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να υποβάλει ηλεκτρονικά την καταγγελία του μέσω ειδικής πλατφόρμας και να συμφωνήσει με τον καταγγελλόμενο προμηθευτή ποιός από τους αναγνωρισμένους φορείς επίλυσης διαφορών θα αναλάβει την εξωδικαστική επίλυση της καταναλωτικής διαφοράς, η διεκπεραίωση της οποίας θα γίνεται εντός 90 ημερών από την παραλαβή του πλήρους φακέλου από τον φορέα εναλλακτικής επίλυσης.










  • 801 111 222 333Από σταθερό τηλέφωνο 210 7268 000Από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο
  •  24ώρες το 24ωρο,7ημέρες την εβδομάδα
 

  • Αστική ευθύνη - σωματικές βλάβες ανά θύμα
  • Αστική ευθύνη - υλικές ζημιές ανά ατύχημα
  • Φροντίδα ατυχήματος
  • Οδική βοήθεια σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος
  • Υλικές ζημιές από ανασφάλιστο όχημα
 
 

Το Πρόγραμμα αφορά επιβατικά ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα και διατίθεται σε συνεργασία με την Ασφαλιστική Εταιρεία με την επωνυμία ΑΧΑ Ασφαλιστική ΑΕ, Μιχαλακοπούλου 48, 11528 Αθήνα, Τηλ: 210 726 8000, FAX: 210 726 8121, Α.Φ.Μ.: 094005265, Δ.Ο.Υ.: Φ.Α.Ε. ΑΘΗΝΩΝ, Α.Μ.Α.Ε:12850/5/Β/86/30, Γ.Ε.ΜΗ:232201000. Εποπτική αρχή: Τράπεζα της Ελλάδος.
Σας γνωστοποιούμε ότι, μετά την εξαγορά της από τον Όμιλο Generali την 31/05/2021, η «ΑΧΑ Ασφαλιστική A.E.» μετονομάστηκε σε «GENERALI HELLAS I ΑΝΩΝΥΜΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ» με διακριτικό τίτλο «Generali I» και αποτελεί μέλος του Ομίλου Generali. Οποιαδήποτε αναφορά στην «ΑΧΑ Ασφαλιστική A.E.» νοείται ως αναφορά στη «Generali I». Μάθετε περισσότερα εδώ.