Συχνές Ερωτήσεις

Αναζητάτε την απάντηση σε μία συγκεκριμένη ερώτηση; 


Η ενότητα Συχνές ερωτήσεις δημιουργήθηκε για να απαντήσει στις ερωτήσεις σας σχετικά με την ασφάλιση του αυτοκινήτου σας. Εάν δεν βρείτε απάντηση στην ερώτησή σας, επικοινωνήστε μαζί μας καλώντας στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο) 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα και εμείς θα σας απαντήσουμε άμεσα.


Γενικές Ερωτήσεις



Ερωτήσεις για τη διαδικασία ασφάλισης

  •  Τι θα παραλάβω μετά την ολοκλήρωση της online ασφάλισης αυτοκινήτου μου;

    Εφόσον ολοκληρώσετε την online διαδικασία ασφάλισης του αυτοκινήτου σας, θα παραλάβετε άμεσα στην ηλεκτρονική σας διεύθυνση το έντυπο "Βεβαίωση Ασφάλισης", και την "Επιβεβαίωση Πληρωμής", τα οποία πρέπει να φυλάσσετε για το διάστημα που μεσολαβεί από την ημερομηνία πληρωμής των ασφαλίστρων μέχρι την παραλαβή του ασφαλιστηρίου σας.
    Κατόπιν, μέσω ταχυδρομείου, θα παραλάβετε στη διεύθυνση αλληλογραφίας που μας έχετε υποδείξει:

    • το ασφαλιστήριο,
    • τους όρους ασφάλισης,
    • το ενημερωτικό έντυπο,
    • το έντυπο του φιλικού διακανονισμού,
    • τη δήλωση υπαναχωρήσεως,
    • την υπεύθυνη δήλωση ατυχήματος,
    • την αίτηση αποζημιώσεως.

  •  Πότε και πώς θα παραλάβω το ασφαλιστήριό μου εάν αποκτήσω το πρόγραμμα Alpha Safe Auto μέσω ενός Καταστήματος του Δικτύου Alpha Bank;

    Εάν επιλέξετε να ασφαλίσετε το αυτοκίνητό σας μέσω ενός από τα Καταστήματα του Δικτύου Alpha Bank, μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας θα σας χορηγηθεί άμεσα το έντυπο "Ανάλυση Καλύψεων" και η επιστολή "Εξόφληση Ασφαλίστρων" τα οποία πρέπει να φυλάσσετε μαζί με το αποδεικτικό κατάθεσης για το διάστημα που μεσολαβεί από την ημερομηνία πληρωμής των ασφαλίστρων μέχρι την παραλαβή του ασφαλιστηρίου σας. Κατόπιν, μέσω ταχυδρομείου, θα λάβετε στη διεύθυνση αλληλογραφίας που έχετε υποδείξει:

    • το ασφαλιστήριο,
    • τους όρους ασφάλισης,
    • το ενημερωτικό έντυπο,
    • το έντυπο του φιλικού διακανονισμού,
    • τη δήλωση υπαναχώρησης,
    • την υπεύθυνη δήλωση ατυχήματος,
    • την αίτηση αποζημιώσεως.

  •  Εάν χρειαστώ βοήθεια κατά τη διαδικασία online διαδικασία ασφάλισης Alpha Safe Auto που μπορώ να απευθυνθώ;

    Το www.alpha.gr/safeauto έχει σχεδιαστεί με τρόπο που να σας βοηθά να βρίσκετε εύκολα και γρήγορα κάθε πληροφορία που χρειάζεστε για την ασφάλιση του αυτοκινήτου σας, ενώ η διαδικασία της online ασφάλισης διαρκεί μόνο 5’ λεπτά, ακολουθώντας τέσσερα βασικά βήματα.

    Εάν παρόλα αυτά χρειαστείτε οποιαδήποτε βοήθεια, καλώντας στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο), όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, θα έχετε την καλύτερη υποστήριξη από εξειδικευμένο προσωπικό.

  •  Πώς μπορώ να βρω την τρέχουσα εμπορική αξία του αυτοκινήτου μου;

    Η τρέχουσα εμπορική αξία του αυτοκινήτου σας είναι η αξία στην οποία μπορείτε να αγοράσετε ένα αυτοκίνητο αντίστοιχο με το δικό σας (μάρκα, μοντέλο, κυβισμός, έτος κατασκευής, χιλιόμετρα, ζημίες που πιθανόν να έχει κ.λπ.). Για να βρείτε την τρέχουσα εμπορική αξία του αυτοκινήτου σας μπορείτε:

    • να επισκεφθείτε ιστότοπους αγοράς και πωλήσεως αυτοκινήτων, εντοπίζοντας αυτοκίνητα παρόμοια με το δικό σας ή
    • να επισκεφθείτε ιστότοπους που διαθέτουν πληροφόρηση σχετικά με τις τιμές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ή
    • να αγοράσετε έντυπο περιοδικό με θέμα το αυτοκίνητο όπου και εμφανίζονται τιμές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.

    Αν παρόλα αυτά δεν είναι εφικτό να διαπιστωθεί η αξία του αυτοκινήτου σας οι Ειδικοί μας είναι πρόθυμοι να σας εξυπηρετήσουν, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο).

  •  Πώς θα εξυπηρετηθώ εάν χρειαστώ κάτι μετά την απόκτηση του ασφαλιστηρίου;

    Για οποιοδήποτε ερώτημα ή αίτημά σας σχετικά με το ασφαλιστήριό σας, καλέστε στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) είτε στο 210 7268 000 (από κινητό ή σταθερό τηλέφωνο), όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, για να μιλήσετε με τους Ειδικούς μας.

    Εναλλακτικά, εάν επιθυμείτε να τροποποιήσετε στοιχεία του ασφαλιστηρίου σας, μπορείτε με απλό και γρήγορο τρόπο να μας στείλετε το αίτημά σας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας μετατροπής και εμείς θα φροντίσουμε το γρηγορότερο για την υλοποίησή του.

  •  Τι χρειάζεται να κάνω για να αλλάξω τα στοιχεία του ασφαλιστηρίου μου;

    Εάν επιθυμείτε να τροποποιήσετε στοιχεία του ασφαλιστηρίου σας, μπορείτε με απλό και γρήγορο τρόπο να μας στείλετε το αίτημά σας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας μετατροπής και εμείς θα φροντίσουμε το γρηγορότερο για την υλοποίησή του.

    Οι Ειδικοί μας είναι πρόθυμοι να σας εξυπηρετήσουν 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα καλώντας στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο).

  •  Σε περίπτωση απώλειας του ασφαλιστηρίου, τι πρέπει να κάνω;

    Σε περίπτωση απώλειας του ασφαλιστηρίου σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της ΑΧΑ, καλώντας στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από κινητό ή σταθερό τηλέφωνο), όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, ζητώντας να τυπωθεί και να σας αποσταλεί ένα νέο ασφαλιστήριο. 

  •  Άλλαξα αυτοκίνητο. Πώς μπορώ να μεταφέρω την υπάρχουσα ασφαλιστική κάλυψη στο νέο αυτοκίνητο;

    Για να μεταφέρετε την ασφαλιστική κάλυψη από το προηγούμενο αυτοκίνητο στο νέο σας αυτοκίνητο, μπορείτε με απλό και γρήγορο τρόπο να μας στείλετε το αίτημά σας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας μετατροπής και εμείς θα φροντίσουμε το γρηγορότερο για την υλοποίησή του. Επιπλέον θα πρέπει να επισυνάψετε:

    • την άδεια κυκλοφορίας του νέου αυτοκινήτου,
    • το τιμολόγιο αγοράς του νέου αυτοκινήτου.

    Η μεταφορά της ασφαλιστικής καλύψεως θα γίνει με έκδοση Πρόσθετης Πράξεως την οποία θα σας αποστείλουμε μέσω ταχυδρομείου.

    Οι Ειδικοί μας είναι πρόθυμοι να σας εξυπηρετήσουν 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο).

  •  Πώς μπορώ να ακυρώσω το ασφαλιστήριό μου;

    Εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε την ασφαλιστική κάλυψη του αυτοκινήτου σας πριν τη λήξη της, θα χρειαστεί να μας αποστείλετε ταχυδρομικώς:

    • το ασφαλιστήριο,
    • υπογεγραμμένη επιστολή σας με το αίτημα για ακύρωση του ασφαλιστηρίου, αναφέροντας την ημερομηνία και το λόγο ακυρώσεως (π.χ. πώληση ή μη αποδοχή).

    Σε περίπτωση που έχετε εξοφλήσει το ποσό των ασφαλίστρων, σας επιστρέφονται τα μη δεδουλευμένα ασφάλιστρα μέσω καταθέσεως στον προσωπικό τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.

  •  Πώς θα ανανεώσω το ασφαλιστήριό μου;

    Ένα μήνα πριν τη λήξη του ασφαλιστηρίου σας θα σας αποσταλεί η επιστολή "Εξόφληση Ασφαλίστρων". Μετά την εξόφληση των ολικών οφειλομένων ασφαλίστρων θα σας αποσταλεί και το ασφαλιστήριο για τη νέα περίοδο ασφαλιστικής καλύψεως".

  •  Τι πρέπει να κάνω για να προσθέσω και δεύτερο οδηγό στο ασφαλιστήριο του αυτοκινήτου μου;

    Εάν επιθυμείτε να προσθέσετε και δεύτερο οδηγό στο ασφαλιστήριό σας, μπορείτε με απλό και γρήγορο τρόπο να μας στείλετε το αίτημά σας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας μετατροπής και εμείς θα φροντίσουμε το γρηγορότερο για την υλοποίησή του. Επιπλέον, θα πρέπει να μας επισυνάψετε μαζί με το αίτημά σας την άδεια οδηγήσεως του δεύτερου οδηγού.

    Οι Ειδικοί μας είναι πρόθυμοι να σας εξυπηρετήσουν 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο).

  •  Σε περίπτωση ολικής κλοπής του αυτοκινήτου μου, τι πρέπει να κάνω;

    • Δηλώνετε την κλοπή στο αρμόδιο Αστυνομικό Τμήμα της περιοχής, λαμβάνοντας βεβαίωση για τη δήλωσή σας και υποβάλετε σχετική μήνυση.
    • Κάνετε αναγγελία της κλοπής στην ΑΧΑ Ασφαλιστική καλώντας στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο), 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.
    • Προσκομίζετε στην ΑΧΑ Ασφαλιστική, μετά το πέρας των 30 ημερών, βεβαίωση ότι η μήνυση εκκρεμεί ακόμη και ότι το ασφαλισμένο όχημά σας δεν έχει βρεθεί, ώστε να ενεργοποιηθεί η διαδικασία αποζημιώσεώς σας.

  •  Τι πρέπει να κάνω αν χρειασθώ οδική βοήθεια;

    Εάν χρειαστείτε οδική βοήθεια, καλέστε δωρεάν στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο), 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.

  •  Εάν θέλω να ταξιδέψω με το αυτοκίνητό μου σε χώρες εκτός Ελλάδος, τι δικαιολογητικά απαιτούνται;

    Για να ταξιδέψετε στο εξωτερικό χρειάζεστε την Πράσινη κάρτα.
    Μπορείτε να μας αποστείλετε το αίτημά σας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας αιτήματος και εμείς θα φροντίσουμε το γρηγορότερο για την υλοποίησή του.

    Επίσης, μπορείτε να καλείτε στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από κινητό ή σταθερό τηλέφωνο), 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, για να ζητήσετε την έκδοση της κάρτας και εμείς θα σας την χορηγήσουμε για τις καλύψεις αστικής ευθύνης ( Σωματικές βλάβες και Υλικές ζημίες τρίτων).

  •  Ποιο είναι το δίκτυο συνεργατών της INTERPARTNER ASSISTANCE και ποιες περιοχές καλύπτει;

    Επισκεφτείτε την ιστοσελίδα http://www.inter-partner.gr/roadside_network.htm, για να ενημερωθείτε για το δίκτυο συνεργατών της INTERPARTNER ASSISTANCE.

  •  Έχω ρυμουλκούμενο όχημα. Πώς μπορώ να το ασφαλίσω;

    Εάν επιθυμείτε να προσθέσετε την κάλυψη του ρυμουλκούμενου οχήματος στο ασφαλιστήριό σας, μπορείτε με απλό και γρήγορο τρόπο να μας αποστείλετε το αίτημά σας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας αιτήματος και εμείς θα φροντίσουμε το γρηγορότερο για την υλοποίησή του.



Ερωτήσεις για ατύχημα / ζημία

  •  Τι είναι ο Φιλικός Διακανονισμός Ζημιών και ποιες ασφαλιστικές εταιρίες συμμετέχουν στο Σύστημα του Φιλικού Διακανονισμού;

    Ο Φιλικός Διακανονισμός είναι ένα σύστημα για εύκολη και άμεση αποζημίωση όπου σε περίπτωση ατυχήματος ο αναίτιος ή ο κατά 50% συνυπαίτιος έχει το δικαίωµα να ζητήσει να αποζηµιωθεί από τη δική του ασφαλιστική εταιρία.

    Τα δύο εμπλεκόμενα μέρη συμπληρώνουν το έντυπο του Φιλικού Διακανονισμού προσκομίζοντάς το στην ασφαλιστική τους εταιρία.

    Προϋποθέσεις για την ένταξη μιας ζημίας στο Σύστημα Φιλικού Διακανονισμού είναι:

    • τα δύο αυτοκίνητα να είναι ασφαλισµένα σε εταιρίες που συμμετέχουν στο Σύστημα Φιλικού Διακανονισμού Ζημιών,
    • το ύψος της αποζημιώσεως για υλικές ζημίες να μην ξεπερνάει το ποσό των Ευρώ 6.500,
    • το ύψος της αποζημιώσεως για σωματικές βλάβες να μην ξεπερνάει το ποσό των Ευρώ 30.000 συνολικά και το ποσό των Ευρώ 12.000 ανά άτομο.

     

  •  Τι χρειάζεται να κάνω σε περίπτωση ατυχήματος με το αυτοκίνητό μου;

    • Ειδοποιείτε την αρμόδια Αστυνομική Αρχή.
    • Kαλέστε δωρεάν στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο), 24 ώρες το 24ωρο 7 ημέρες την εβδομάδα και ο ειδικός συνεργάτης μας θα έρθει στον τόπο του ατυχήματος για να συμπληρώσετε τα απαιτούμενα έγγραφα για την έναρξη της διαδικασίας αποζημιώσεως.

    Στην περίπτωση που δεν καλέσετε από τον τόπο του ατυχήματος θα πρέπει να μας ενημερώσετε, καλώντας στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο) εντός οκτώ εργάσιμων ημερών και ειδικός συνεργάτης μας θα σας επισκεφθεί στον τόπο που θα ορίσετε (κατοικία – εργασία – συνεργείο) προκειμένου να συμπληρωθούν τα απαιτούμενα έγγραφα και να ξεκινήσει η διαδικασία της αποζημιώσεως.

  •  Σε περίπτωση ατυχήματος που προκλήθηκε από ανασφάλιστο όχημα, αποζημιώνομαι; Εάν ναι, πώς;

    Αποζημιώνεστε απευθείας από την ΑΧΑ Ασφαλιστική. Το ανώτατο ποσό αποζημιώσεως για υλικές ζημίες του αυτοκινήτου ανέρχεται σε Ευρώ 100.000.

    Για να ενεργοποιηθεί η διαδικασία αποζημιώσεως θα πρέπει:

    • το ατύχημα να έχει συμβεί εντός της ελληνικής επικράτειας,
    • να αποδεικνύεται ο χαρακτηρισμός του ανασφάλιστου αυτοκινήτου από επίσημο δημόσιο έγγραφο (απόσπασμα δελτίων συμβάντων τροχαίας),
    • η ευθύνη για το ατύχημα να βαρύνει αποκλειστικά τον οδηγό του ανασφάλιστου αυτοκινήτου.




Ερωτήσεις για τα προγράμματα ασφάλισης



Ερωτήσεις για την πληρωμή

  •  Πόσο ασφαλής είναι η online ασφάλιση αυτοκινήτου Alpha Safe Auto ;

    Η online αγορά του ασφαλιστηρίου είναι απόλυτα ασφαλής: 

    • όλη η διαδικασία εκτελείται σε περιβάλλον της ισχυρότερης διαθέσιμης κρυπτογραφήσεως (https   128-bit encryption algorithm),
    • τα προσωπικά σας στοιχεία αποθηκεύονται σε συστήματα τα οποία προστατεύονται με συστήματα θωρακήσεως από τυχόν εξωτερικές κακόβουλες προσβάσεις (firewalls, antivirus, intrusion prevention / detection, anti-Ddos, κ.λπ.). Τα συστήματα και οι διαδικασίες προστασίας λειτουργούν, παρακολουθούνται και ανανεώνονται με βάση τις βέλτιστες διεθνείς πρακτικές και πιστοποιήσεις.

  •  Με ποιο τρόπο μπορώ να εξοφλήσω τα ασφάλιστρα του αυτοκινήτου μου;

    • Εφόσον είστε συνδρομητής του Alpha Web Banking, η πληρωμή γίνεται με χρήση της πιστωτικής σας κάρτας ή του τραπεζικού λογαριασμού σας, με τη χρήση των κωδικών και τη μέγιστη ασφάλεια που παρέχουν οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Τραπέζης.
    • Σε περίπτωση που δεν είστε συνδρομητής του Alpha Web Banking, μπορείτε να κάνετε την πληρωμή με χρήση οποιασδήποτε Kάρτας Alpha BankΗ πληρωμή γίνεται απευθείας μέσω των συστημάτων της Alpha Bank και καλύπτεται από την ασφάλεια της ισχυρότερης διαθέσιμης κρυπτογραφήσεως (https 128-bit encryption algorithm)

     

  •  Πόσο ασφαλή είναι τα προσωπικά μου δεδομένα και όλες οι πληροφορίες που σας έχω δώσει για την απόκτηση της ασφαλιστικής μου καλύψεως;

    Tα προσωπικά σας στοιχεία αποθηκεύονται σε συστήματα τα οποία προστατεύονται με συστήματα θωρακήσεως από τυχόν εξωτερικές κακόβουλες προσβάσεις (firewalls, antivirus, intrusion prevention / detection, anti-Ddos, κ.λπ.). Τα συστήματα και οι διαδικασίες προστασίας λειτουργούν, παρακολουθούνται και ανανεώνονται με βάση τις βέλτιστες διεθνείς πρακτικές και πιστοποιήσεις.



Πρόγραμμα "Οδηγώ λίγο - Πληρώνω λίγο"



Υπηρεσία ψηφιακού πελάτη



  • 801 111 222 333Από σταθερό τηλέφωνο 210 7268 000Από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο
  •  24ώρες το 24ωρο,7ημέρες την εβδομάδα
 

  • Αστική ευθύνη - σωματικές βλάβες ανά θύμα
  • Αστική ευθύνη - υλικές ζημιές ανά ατύχημα
  • Φροντίδα ατυχήματος
  • Φροντίδα ατυχήματος με ρυμούλκηση
  • Υλικές ζημιές από ανασφάλιστο όχημα
  • Αστική Ευθύνη από πυρκαγιά
  • Προσωπικό ατύχημα οδηγού